Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

اللہ کے علم کی دعوت اور فوائد

ڈاکٹر محمدی عبدالبصر حضیری الازہری

علم کے مدلل ہونے کے سلسلے میں خدا کو پکارنے کے لیے کچھ شرائط کو پور ا کرنا ضروری ہے

دلیل سے بچیں۔

اس نے دلیل کے مقابلے میں دلیل کے ساتھ ہی خاص طور پر ایسے امور جو خدا کی موجودگی کا احساس دلائیں ان کو ثبوت کے طور پر پیش کیا ہے۔

اور جیسا کہ حدیث شر یف میں بیان کی گیا ہے جن لو گوں نے بحث و مباحثہ  نہیں کیا اور وہ درست تھے تو اللہ تعالی ان کو جنت میں کے گھر و ں میں سے ایک گھر عطا کرے گا۔

غیب کے امور کے بارے بحث مباحثے سے پرہیز کریں صر ف خدا کی تخلیق کے بارے میں سوچیں اور اس کے بارے میں کوئی بد گمانی پید ا نہ کریں ایسا نہ ہو کہ تم فنا ہو جا ؤ۔

دوسر و ں پر اپنے فیصلے صادر کرنے سے بچیں جیسا کہ حدیث شریف میں آیا ہے جس نے اپنے بھائی کو تحقیر جانا اور وہ اس بات سے واقف تھا وہ شخص متقی ہے اور اپنے آپ کو ظاہر نہیں کر تا ۔

یکطرف طور پر اپنے طر ف سےتشریح کرنے سے بچیں ۔ مثا ل کے طور پر جو کہ حدیث میں لباس کو حیرت انگیز طور پر  بے حیائی کے ساتھ لمبا کر نے کے لیے آئی ہے اور رسول ﷺ نے اسکی اجازت صرف ابو بکر صدیق کو دی تھی کیونکہ ان کو اس میں شامل نہیں کیا گیا ۔ کیونکہ کہ یہ حکم وجود اور عدم وجو د کے گر د گھومتا ہے جسیا کہ علماء نے کہا ہے کہ رسول اللہ ﷺ کا وہ بیان اس بارے میں کافی نہیں ہے جو انہوں نے شرعی حکم کے خلاف وزری کے بارے میں دیاتھا ۔

Spread the love
Show CommentsClose Comments

Leave a comment